-=Civitas Kielcensis Suicide Squad=-
http://ckss.shl.pl/forum/

Operation Flashpoint Dragon Rising
http://ckss.shl.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=1990
Strona 2 z 3

Autor:  [CKSS]Hetman [ 2009-10-27, 15:18 ]
Tytuł:  Re: Operation Flashpoint Dragon Rising

Cytuj:
A zmieniając temat - czy dziś coś postrzelamy? Siedzę w pracy, nudzę się jak mops.. i tak sobie myślę, że fajnie by było pograć na jakiejś innej mapie niż Chokepoint (dla przykładu jakieś obiekty przemysłowe czy port), dla odmiany nie pancernie tylko bardziej taktycznie postrzelać na bliższy dystans "team VS team" (a może ta gra oferuje tylko daleki?), bez respawnów?;)
jestem za - dziś walka infantry
mamy mapy leśne, leśna w trybie VIP dzień i noc, oraz przemysłowa - rafineria.
-Baribal- napisał(a):
Z innej beczki - czy klanowicze, którzy grają w AA 3.0 siedzą na xfire, że ich nie widać na TS?
nie używamy xfire - od tego jest TS, raczej są zawsze na TS.

Autor:  -Baribal- [ 2009-10-28, 08:21 ]
Tytuł:  Re: Operation Flashpoint Dragon Rising

[CKSS]Hetman napisał(a):
-Baribal- napisał(a):
Z innej beczki - czy klanowicze, którzy grają w AA 3.0 siedzą na xfire, że ich nie widać na TS?
nie używamy xfire - od tego jest TS, raczej są zawsze na TS.

Hmm.. no powiem Ci, że gdzieś tak od tygodnia albo nawet dłużej zaglądam wieczorami na TS'a i jeszcze nie trafiłem na grającą w AA ekipę (no może jedna osoba raz siedziała na partyzantce).

A tak poza tym to wczorajsze granie było całkiem sympatyczne:))

Autor:  [CKSS]Klamka [ 2009-10-28, 12:59 ]
Tytuł:  Re: Operation Flashpoint Dragon Rising

OK, potrzebna była kanapka ;) Odpaliłem,. polazłem do kuchni, zrobiłem kanapkę, wracam i... czarny ekran. Usiadłem sobie szamiąc kanapeczkę i myśląc o nowych sterownikach, gdy nagle z ostatnim gryzem się odpaliło :D

Działa przyzwoicie w 800x600 60Hz, przeszedłem pierwszą misję, mogę próbować z wami pyknąć :)

Coś zassać, pacze, mapki?

Autor:  [CKSS]Hetman [ 2009-10-28, 13:26 ]
Tytuł:  Re: Operation Flashpoint Dragon Rising

[CKSS]Klamka napisał(a):
Coś zassać, pacze, mapki?
mapy wystarczy, paczy nie ma
najświeższe zawsze na naszej stronie w niusie

w archiwum jest zachowany układ katalogów

Autor:  [CKSS]Hetman [ 2009-10-28, 20:02 ]
Tytuł:  Re: Operation Flashpoint Dragon Rising

uaktualniony mappack

http://odsiebie.com/pokaz/6517653---aa3d.html

jeżeli posiadacia tylko mapy z poprzedniego - spokojnie mozna usunąc przed wgraniem

Autor:  [CKSS]7Palcow [ 2009-10-29, 20:25 ]
Tytuł:  Re: Operation Flashpoint Dragon Rising

Do pobrania jeszcze mappack 1 i 2

http://tacticalwarfarestudios.com/fwflabs-mappack3.php

Autor:  [CKSS]Hetman [ 2009-10-30, 18:16 ]
Tytuł:  Re: Operation Flashpoint Dragon Rising

[CKSS]7Palcow napisał(a):
Do pobrania jeszcze mappack 1 i 2
te zawiera już mój mappack

właśnie upladuje mappacj ckss v3 - tym razem na wrzutę
jakoś odsiebie nie nie działa

http://w877.wrzuta.pl/sr/f/6Ck1GOB4Cem/ckss_mappack_v3

oto film z dzisiejszej zabawy

Obrazek

Autor:  Pablodanzig [ 2009-10-31, 11:30 ]
Tytuł:  Re: Operation Flashpoint Dragon Rising

[CKSS]Hetman napisał(a):
[CKSS]7Palcow napisał(a):
Do pobrania jeszcze mappack 1 i 2
te zawiera już mój mappack

właśnie upladuje mappacj ckss v3 - tym razem na wrzutę
jakoś odsiebie nie nie działa

http://w877.wrzuta.pl/sr/f/6Ck1GOB4Cem/ckss_mappack_v3

oto film z dzisiejszej zabawy

[url=http://video.xfire.com/179ee6-4.jpg]Obrazek[/url]



Ha sprzedałem wczoraj wam kilka headshot-ów i sam mam kilka fajnych filmików :mrgreen:

Autor:  [CKSS]Hetman [ 2009-10-31, 19:48 ]
Tytuł:  Re: Operation Flashpoint Dragon Rising

gramy dzis po 20tej

Autor:  -Baribal- [ 2009-11-01, 20:53 ]
Tytuł:  Re: Operation Flashpoint Dragon Rising

Wklejam linka do pierwszej wersji mojej nowej mapki. Niestety nie wiem nawet czy się odpali, bo żeby to sprawdzić on-line jest potrzebnych przynajmniej dwóch graczy.

http://socjologia.wlanet.pl/Mapy/

Autor:  [CKSS]Hetman [ 2009-11-02, 09:02 ]
Tytuł:  Re: Operation Flashpoint Dragon Rising

-Baribal- napisał(a):
Wklejam linka do pierwszej wersji mojej nowej mapki. Niestety nie wiem nawet czy się odpali, bo żeby to sprawdzić on-line jest potrzebnych przynajmniej dwóch graczy.

http://socjologia.wlanet.pl/Mapy/

wczoraj pograliśmy, mapa działa, pomysł niezły
pozostały do poprawienia szczegóły.

Autor:  Pablodanzig [ 2009-11-02, 17:47 ]
Tytuł:  Re: Operation Flashpoint Dragon Rising

popieram pomysł na mapkę fajny popraw szczegóły i możemy sobie popykać
- pamiętaj o ekwipunku :mrgreen:

Autor:  -Baribal- [ 2009-11-02, 21:32 ]
Tytuł:  Re: Operation Flashpoint Dragon Rising

Ustawienie dowolnych żołnierzy z dowolną bronią i ilością amunicji to nie jest problem.

Problem mam z objectivem. Ustawiłem cel dla każdej strony i gra wie, że jak ktoś do niego dojdzie to ma się coś stać. Zaznaczyłem trigger zone, czyli obszar wewnątrz ruin na górce i napisałem prosty skrypt w LUA, że jak ktoś tam wejdzie to jest mission comleted i to akurat działa, ale niestety chodzi o to, żeby obszar ten był zdobyty przez daną stronę i musiał być przez nią utrzymany przez np. 3 minuty. Jeśli przeciwnik nie odbije obszaru przez ten czas jest punkt. A jeśli odbije to licznik liczy od nowa i tak w kółko, czyli typowe take&hold z odpowiednio rozmieszczonymi respownami. No ale niestety nie znalazłem odpowiednich linijiek skryptu, więc jeśli ktoś z Was miał coś wspólnego z LUA to byłbym wdzięczny za pomoc:)

Autor:  [CKSS]Hetman [ 2009-11-03, 09:41 ]
Tytuł:  Re: Operation Flashpoint Dragon Rising

-Baribal- napisał(a):
obszar ten był zdobyty przez daną stronę i musiał być przez nią utrzymany przez np. 3 minuty. Jeśli przeciwnik nie odbije obszaru przez ten czas jest punkt. A jeśli odbije to licznik liczy od nowa i tak w kółko
to masz już algorytm :)
niestety nie gmerałem w LUA natomiast programowałem
zerknę w wolnym czasie
- ale nie mogę obiecać, prędzej może przejrze gotowy kod i może coś zasugeruję

Cytuj:
Conditional structure

1. if condition then
block
end

2. if condition then
block1
else
block2
end

3. if condition1 then
block1
elseif condition2 then
block2
elseif condition3 then
block3
else
block4
end

Functions

1. function Name()
block
end

2. Name = function()
block
end

Loops

1. for variable = beginning, end, step do
block
end

2. for variable, name in table do
block
end

3. while condition do
block
end

4. repeat
block
until condition


http://lua.gts-stolberg.de/en/Blocks.php

http://www.lua.org/manual/5.1/

Może przeinstaluje giere i edytor mi się uruchomi.
A tu edytor lua http://sourceforge.net/projects/blua/fi ... lpha%2001/
http://luaforge.net/frs/?group_id=84&release_id=1463

Autor:  -Baribal- [ 2009-11-03, 15:22 ]
Tytuł:  Re: Operation Flashpoint Dragon Rising

Dzięki za pomoc :grin:
Generalnie zasadę programowania w tym języku znam (tzn. strukturę, kolejność komend, itd.), natomiast w edytorze mam w trakcie pisania kodu wyskakującą listę dostępnych w OF:DR kodów, tzn. co można z danym przedmiotem zrobić. Jednak chodzi mi o ciąg komend, które by zaczynały się od "function", kończyły oczywiście "end", a jednocześnie zazębiały się i po prostu działały jako jeden skrypt. Trzeba znać LUA, żeby wiedzieć jak to połączyć.

Cytuj:
Przykładowy kod:

function onMissionStart()
OFP:setObjectiveState("objective1", "IN_PROGRESS");
OFP:mountVehicle("Assassin3", "HMMWV2", "Any", "ADDTOFRONT");
end

lub

function onEnter_triggerzone_Human1(zoneName, unitName)
OFP:activateEntitySet("Spawn2");
if Objcount == 1 then
OFP:setObjectiveState("objective1","COMPLETED");
OFP:setObjectiveState("objective2","IN_PROGRESS");
Objcount = Objcount + 1;
end


A tak nawiasem mówiąc to co ja tu próbuję osiągnąć? Mam się nauczyć kodowania w LUA, bo gościom z Codemasters nie chciało się w edytorze zaimplementować prostego graficznego interfejsu z tak podstawowymi sprawami jak przejęcie obszaru przez wrogie jednostki??

Autor:  [CKSS]Hetman [ 2009-11-03, 15:52 ]
Tytuł:  Re: Operation Flashpoint Dragon Rising

na początek zacząłbym od 'wyścigówki':

Pole gry to wyspa i wysepka - wiemy
Na wysepce ustawiasz punk celu.
Kto pierwszy go aktywuje - wygrywa. Na przykład aktywacja alarmu.

Dwie drużyny startują na wyspie w równych odstępach od celu, ale także i oddaleniu od siebie. W równych odstępach także mają do dyspozycji po kilka łodzi.

Walczy tylko piechota (medyk, rifleman, machinegunner)
Spawny należy umieścić tak by były wyważone.
Równo oddalone od celu i odległe od siebie nawzajem.
by urozmaicic możesz w równej odległości od spawnów w środku lądu umieścić smigłowiec transportowy.

to taki scenaruisz na rozgrzewkę.
reguły gry dobrze byłoby umieścić tak by się wyświetlały na starcie gry


Obrazek

Autor:  Pablodanzig [ 2009-11-03, 19:55 ]
Tytuł:  Re: Operation Flashpoint Dragon Rising

A ja mam może jakąś dobrą wiadomość jakby ktoś nie czytał jeszcze....

http://www.ofp2.pl/forum/viewtopic.php?f=2&t=577

Autor:  -Baribal- [ 2009-11-03, 21:28 ]
Tytuł:  Re: Operation Flashpoint Dragon Rising

Hetman - świetny pomysł, w wolnej chwili wprowadzę go w życie:)
Pablo - najlepsze w tym jest to, że znowu jest zapowiedź na najbliższą środę na godz. 17:00 na premierę obwieszczenia o premierze patcha :mrgreen: //genialne..

Autor:  Pablodanzig [ 2009-11-03, 23:44 ]
Tytuł:  Re: Operation Flashpoint Dragon Rising

-Baribal- napisał(a):
Hetman - świetny pomysł, w wolnej chwili wprowadzę go w życie:)
Pablo - najlepsze w tym jest to, że znowu jest zapowiedź na najbliższą środę na godz. 17:00 na premierę obwieszczenia o premierze patcha :mrgreen: //genialne..


przyjrzałem się oryginalnemu tekstowi i rzeczywiście masz racje........... sądząc po wszystkich postach tego gościa to kolejna próba uspokojenia graczy. A jutro dowiemy się jakie błędy mają być naprawione w patchu na który będziemy czekać kolejny miesiąc albo dwa... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

[ Dodano: 2009-11-04, 17:23 ]
Podaję teraz listę naprawionych błędów jakie mają być naprawione w tak upragnionym przez nas patchu:

PC

1. The game now displays the version number on the front end

2. Video can now be captured with the software FRAPS.

3. When using the Mission Editor, if the player clicks off the game in order to move an object in the mission editor, the game will now not loses focus.

4. Gameplay online

o Lag issues reduced for 32 players pvp
o The Client and Host shooting are now synchronised. The client will no longer empty a magazine into a player and not killing him.
o In an online game, the mines are now correctly synchronised. The player can place mines on the ground with no problems.
o The weapon will now continue working if the player spam the fire button and the change fire rate button.
o The Players will now position correctly when re-spawned inside a vehicle
o Clients are now able to enter vehicles with no problem

5. All sniper rifles will now have a sway effect

6. When a building is destroyed any corpses that are within the building are removed, so they are not floating in the air.

7. The inventory UI from the crate or corpse can now be opened correctly when the player is standing at distance.

8. A rare online crash bug has been fixed when the Client is assaulting the fuel depot towards the end of the mission Bleeding Edge

9. If the fireteams are following orders and then the player select an ROE order on all fireteams including themselves the orders will now be spread across all fireteams.

10. On a Pvp game, the counter will now count correctly when the settings are restricted to no re-spawns

11. Games via a private server and password are now correctly protected. The players will now require the password to join the game.

12. The mouse wheel will now respond to the input control if the player enters a vehicle and continues to switch positions using mouse wheel.

13. The player can now change weapon with number keys while in a vehicle

14. The player can now scroll the list of names in the lobby using the middle wheel

15. The reloading time is now correct when the player is going prone straight after firing a SMAW or Queen Bee weapons.

16. The chat box will not overlap on 800x600 resolution

17. In the polish SKU, the apostrophe key is now translated correctly when changing keyboard configuration in the Front end

18. When exiting the credits, the heading will not transition twice.

19. The game has been modified to only use the original data to prevent cheating or hacking by modifying the configuration files.

20. Added script command OFP:setAIConfigPropertyValue to allow mission designers to override the AI configuration values found in the global AIConfig.xml file in user
generated missions only



Nie mam za bardzo czasu żeby rozszyfrować cały tekst na polski ale piszą coś o naprawionej rolce w myszce i generalnie nie doczytałem napraw które mnie bardzo denerwują hmm postudiuje ten tekst w pracy

AVe :mrgreen:

[ Dodano: 2009-11-04, 20:04 ]
Po przeczytaniu tego na spokojnie doszedłem do wniosku że ta gra wymaga solidnego dużego patcha a to co oni tu proponują to zwyczajna kosmetyka i unikanie istotnych problemów.....

Chciałem ponownie poczuć klimat OPF chiałem przypomnieć sobie klimaty znane z innych gier sieciowych
Nabrać ponownej wprawy w MP A zostałał mi sprzedany wielki gniot i to przez taką firme jak CODEMASTERS :???:

Autor:  [CKSS]Hetman [ 2009-11-04, 22:51 ]
Tytuł:  Re: Operation Flashpoint Dragon Rising

pablodanzig napisał(a):
Po przeczytaniu tego na spokojnie doszedłem do wniosku że ta gra wymaga solidnego dużego patcha a to co oni tu proponują to zwyczajna kosmetyka i unikanie istotnych problemów.....

Chciałem ponownie poczuć klimat OPF chiałem przypomnieć sobie klimaty znane z innych gier sieciowych
Nabrać ponownej wprawy w MP A zostałał mi sprzedany wielki gniot i to przez taką firme jak CODEMASTERS


wymagałoby to przepisania połowy gry... - należy zapomnieć.
tłumaczenie wzięte z forum gry:

Cytuj:
- Gra wyświetla teraz numer wersji w menu
- Można już nagrywać filmy z gry za pomocą oprogramowania FRAPS
- Podczas używania edytora misji, jeżeli gracz wyjdzie z gry w celu przemieszczenia obiektu, okno gry nie będzie już się deaktywowało

Gra wieloosobowa:
- Zredukowano lagi w grze typu PvP dla 32 graczy
- Gracze i host są teraz zsynchronizowani. Gracz nie będzie już mógł wystrzelać w innego gracza całego magazynka bez zabijania go
- W grze wieloosobowej miny są teraz poprawnie zsynchronizowane. Gracz może je umieszczać na ziemi bez żadnych problemów
- Broń nadal będzie działać poprawnie, jeżeli gracz będzie szybko naciskać przycisk ognia oraz zmieniać tryb strzelania
- Gracze będą teraz umiejscawiani poprawnie, gdy odrodzą się wewnątrz pojazdu
- Gracze mogą teraz bez problemu wsiadać do pojazdów.

- Wszystkie karabiny snajperskie posiadają teraz efekt "kołysania się"
- Gdy budynek zostanie zniszczony, wszystkie ciała się w nim znajdujące są usuwane, aby nie pojawiały się zawieszone w powietrzu
- Interfejs pobierania ekwipunku ze skrzynkek z bronią lub ciała jest teraz otwierany poprawnie, gdy gracz jest od niego oddalony
- Rzadki błąd gry wieloosobowej polegający na wysypaniu się gry kiedy gracz atakował skład paliw na końcu misji Bleeding Edge został poprawiony
- Jeżeli drużyna wykonuje polecenia i gracz wyda komendę zmiany sposobu atakowania dla wszystkich drużyn wraz ze swoją, rozkaz poprawnie zostanie teraz wydany dla wszystkich grup
- Podczas gry typu PvP licznik będzie teraz działał poprawnie, jeżeli odrodzenia graczy są wyłączone
- Gry na prywatnych serwerach zabezpieczone hasłem są teraz poprawnie chronione. Gracze będą proszeni o podanie hasła, by dołączyć do takiego serwera
- Kółko myszy będzie teraz działać, gdy gracz wsiądzie do pojazdu i będzie próbował zmienić stanowisko właśnie za pomocą kółka
- Gracz może teraz zmieniać broń w pojeździe za pomocą klawiszy numerycznych
- Gracz może teraz przewijać listę nazw w lobby używając kółka myszy
- Czas przeładowywania jest teraz poprawny, gdy gracz zmienia pozycję na leżącą bezpośrednio po strzale z wyrzutni SMAW lub Queen Bee
- Okienko czata będzie teraz wyświetlane poprawnie przy korzystaniu z rodzielczości 800x600
- W polskiej edycji gry, klawisz apostrofu jest teraz tłumaczony poprawnie podczas zmiany przypisu klawiszy w menu
- Podczas wychodzenia z napisów końcowych, nagłówek nie będzie pojawiał się dwa razy
- Gra została zmodyfikowana, aby używać tylko oryginalnych danych w celu ochrony przed hackerami oraz cheatami możliwych dotychczas poprzez edycję plików konfiguracyjnych
- Dodano nową komendę skryptu OFP:setAIConfigPropertyValue w celu umożliwienia projektantom misji ominięcia ograniczeń konfiguracji AI w globalnym pliku AIConfig.xml specjalnie dla generowanych przez użytkownika misji


czyli kosmetyczka zamiast reanimacji
z resztą nie spodziewałem się rewolucji i nie zawiodłem się :)

Autor:  Pablodanzig [ 2009-11-05, 15:51 ]
Tytuł:  Re: Operation Flashpoint Dragon Rising

patch już jest jakby ktoś chciał go ściągnąć jest do pobrania na następujących stronach:

http://www.flashpointgame.com/index.php ... turnid=117


testujemy dzisiaj te nowe mapy ?? :mrgreen:

Autor:  [CKSS]Hetman [ 2009-11-05, 15:51 ]
Tytuł:  Re: Operation Flashpoint Dragon Rising

miało być w humorze ale i tu się wpasowuje :)

~erhud napisał(a) 25.10.2009 r. o godz. 13:44
Cytuj:
ta gra jest i tyle z jedynką ma tyle wspulnego że akcja dzieje sie na wyspie piszą że jest trudna ale to chyba tylko przez jej błędy mjał być chit a mnie gra zawjodła jest zbyt konsolowa i chyba dla 14-latków ja mam 36 i wedłóg mnie jedynka była najlepszą grą z z tego gatunku jeśli chodzi o realizm

http://konsolowisko.pl/index.php?t=news&id=3180&
to jeden z komentarzy tej informacji o DLC


a tu paczyk do pobrania

http://www.4players.de/4players.php/dow ... 53473.html

Autor:  Pablodanzig [ 2009-11-05, 18:07 ]
Tytuł:  Re: Operation Flashpoint Dragon Rising

HMM testowałem już nowy patch i kurna gra się o wiele LEPIEJ !!! nie ma dziwnych lagów na serwerze nowe mapki są po prostu śliczne dowódcą oddziałów dodano możliwość stawiania ogromnych zasłon dymnych z broni celuje się o wiele lepiej boty padają jak kawki gra się o wiele dynamicznej

Twoja drużyna jakoś bardziej się ciebie słucha jak widzicie byłem sam przeciwko dwóm graczom ale odpowiednio wykorzystywałem swoich botów i jakoś wygrałem... dobra wracam do gry :mrgreen:

Załączniki:
Komentarz: Moje dzisiejsze poczynania
Schowek01.jpg
Schowek01.jpg [ 65.47 KiB | Przeglądane 40218 razy ]

Autor:  [CKSS]Hetman [ 2009-11-05, 18:51 ]
Tytuł:  Re: Operation Flashpoint Dragon Rising

pablodanzig napisał(a):
jak widzicie byłem sam przeciwko dwóm graczom ale odpowiednio wykorzystywałem swoich botów i jakoś wygrałem...
wychodzi wspólne granie z [CKSS] :)

ja do gry mogę nie wrócić...
bo nie wiem jak zachowa się spaczony pirat :)

Autor:  Pablodanzig [ 2009-11-05, 19:56 ]
Tytuł:  Re: Operation Flashpoint Dragon Rising

[CKSS]Hetman napisał(a):
pablodanzig napisał(a):
jak widzicie byłem sam przeciwko dwóm graczom ale odpowiednio wykorzystywałem swoich botów i jakoś wygrałem...
wychodzi wspólne granie z [CKSS] :)

ja do gry mogę nie wrócić...
bo nie wiem jak zachowa się spaczony pirat :)



Hue Hue i tu cię mam...... :mrgreen: :mrgreen:

Umieszczam filmy na prośbę Baribala z zachowania się gry
Jako pierwszy zachowywanie się humera podczas gry:

http://www.youtube.com/watch?v=nFTKc6a6iAI

Strzały z snajperki do Botów:

http://www.youtube.com/watch?v=EoUz2SNGvD4

Zachowywanie się pojazdów na kamieniach oraz stawianie zasłon dymnych :

http://www.youtube.com/watch?v=Oscq0E2MW1o

Autor:  -Baribal- [ 2009-11-06, 21:02 ]
Tytuł:  Re: Operation Flashpoint Dragon Rising

Wrzucam Wam tu cracka do patcha 1.01 (u mnie działa, tzn. jak na razie odpala się gra z numerkiem 1.01 w lewym dolnym rogu):

Cytuj:


Teraz czas na własnoręczne przetestowanie tego, co Pablo powrzucał na youtube'a:))

>>EDIT<< 07.11.09

Ha! Po przespaniu się z wczorajszą naszą grą stwierdzam, że ogólne odczucia co do poprawek mam bardzo dobre! (wbrew temu, co myślałem;) Gra się bardziej "klei", boty giną smakowicie, i zachowują się też jakoś mądrzej. Można przebiec po kamieniach, pojazdy się nie blokują, snajperka działa git. Więcej nie pamiętam, ale jest nieźle.

Będę w niedzielę na wieczór, mam nadzieję na ciekawą sesję:) Buziaczki dziewczynki. Jeśli jakieś tu są :mrgreen:

Autor:  Pablodanzig [ 2009-11-07, 01:19 ]
Tytuł:  Re: Operation Flashpoint Dragon Rising

Jutro wstawię filmiki z naszej wspólnej akcji :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Autor:  [CKSS]Hetman [ 2009-11-07, 10:41 ]
Tytuł:  Re: Operation Flashpoint Dragon Rising

ja pojawie sie dobpiero w poniedzialek

Autor:  -Baribal- [ 2009-11-09, 22:25 ]
Tytuł:  Re: Operation Flashpoint Dragon Rising

A ja pojawię się dopiero w środę (dzień wolny), bo okazało się, że dziś już czasu na grę nie starczyło, miałem pilną rzecz do zrobienia. A tak w ogóle, a' propos ternimów, czy to byłby głupi pomysł, żeby sobie orientacyjnie wyznaczyć jeden czy dwa dni w tygodniu, w które się spotykamy, aby mieć pewność, że pogra się w większym gronie? Wiem z doświadczenia, że czasem robi się nawet sondę ilu osobom jaki dzień pasuje, no ale do OF:DR nie ma zbyt wielu chętnych, więc może byśmy się dogadali :grin: Mnie pasuje poniedziałek, środa, piątek, no i weekend. Oczywiście nie zawsze mogę być w każdym z tych dni, ale 2-3 dni w tygodniu - czemu nie (no chyba, że wypadnie jakieś wyjście czy wyjazd ale to mogę informować).

Autor:  [CKSS]Hetman [ 2009-11-10, 10:51 ]
Tytuł:  Re: Operation Flashpoint Dragon Rising

niestety nie mogę dokładnie określić terminów
pasuje mi każdy dzień prócz piątku i niedzieli - do 6 grudnia (szkoła rodzenia :) )

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/