Po 2h walki i szczątkowych informacjach w sieci zrobiłem to po omacku.
Na prośbę Dawida - wstawiam dla chętnych. Cheers.
INSTALACJA CAA
1. Ściągamy
http://www.gameupdates.org/details.php? ... -12-27.exe
2. Ściągamy
http://www.gameupdates.org/details.php? ... -12-27.exe
(Cały czas seeduje więc tracker żyje, gdyby zdechły, to mam to u siebie na HDD)
3. Instalujemy najpierw CAA1_ArmA_Objects_2009-12-27.exe, potem CAA1_QG_Objects_2009-12-27.exe do głównego katalogu ARMA II
4. Tworzymy w głównym katalogu gry ARMA II podkatalog o nazwie moda np. "@caa1" - standardowa procedura,
a w nim folder "Addons"
5. Przenosimy wszystkie pliki *.pbo i *.bisign z ..\x\caa1\ArmA_Objects\addons, ..\x\caa1\ArmA_PlantsClassic\addons, ..\x\caa1\QG_Objects\addons do @caa1\Addons
6. Przenosimy wszystkie pliki *.pbo i *.bisign z ..\x\oac\oac_core\addons do @caa1\Addons
7. Przenosimy teraz pliki kluczy z ..\x\caa1\_keys oraz ..\x\oac\oac_core\keys do katalogu "Keys" znajdującego się w głównym katalogu ARMAII
8. Sprawdzamy czy działa skrótem
-maxmem=2047 -cpuCount=2 -nosplash -mod=@caa1. Jeżeli nie - popełniłeś błąd.
INSTALACJA MAP
9. Ściągamy wspomniane przeze mnie mapy i dodatki
http://www.kellys-heroes.eu/files/addons/opx.7z (opis Armaholic:
http://www.armaholic.com/page.php?id=3525 )
10. Rozpakowujemy obojętnie gdzie (może być i główny katalog ARMA II)
11. Z rozpakowanego katalogu ..\opx\public key\ przenosimy klucze do głównego folderu "Keys" w ARMA II
12. Zmieniamy nazwę folderu "Afghan Village 1.0" na "AfghanVillage"
13. Zmieniamy nazwę fodleru "Avgani 1.5" na "Avgani"
14. Zmianiamy nazwy wszystkich folderów: AfghanVillage, Avgani, opxbuildings, opxmisc, opxplants, opxroads dodając znak "@" przed nazwą np. "@opxmisc"
15. Wchodzimy do każdego katalogu z "@" na przedzie i tworzymy w nim nowy katalog "Addons" jednocześnie przenosząc wszystkie pliki z obecnego katalogu do stworzonego "Addons"
16. Kopiujemy wszystkei katalogi z małpą i wklejamy do głównego katalogu ARMA II
17. Sprawdzamy czy działa skrótem
-maxmem=2047 -cpuCount=2 -nosplash -mod=@caa1;@AfghanVillage;@Avgani;@opxbuildings;@opxmisc;@opxplants;@opxroads.
(Mapy będą widoczne w edytorze SP i MP)
UWAGA: Gra włącza się bez błędów. Występują dwa błędy w plikach nieba przy
próbie ładowania map pod edytorem ale klikamy OK a błędy nie są widoczne w grze.
No entry 'bin\config.bin/CfgWorlds/avgani/Weather/Overcast/Weather1.horison'. oraz
No entry 'bin\config.bin/CfgWorlds/afgan_village/Weather/Overcast/Weather1.horison'.
Rozwiązanie: http://dev-heaven.net/attachments/2770/ ... configs.7z - wypakować i wsadzić wszystko do @caa1/Addons
Trzeci błąd podczas gry przy próbie podejścia pod fabrykę na mapie avgani. W sieci są
informacje jak to naprawić - wypakować PBO map, skasować configi, spakować
spowrotem. Jednak to robiłem i ten sposób nie działa.
Cannot open object ca\cti_buildings\cti_factory_light.p3d
Może ktoś będzie wiedział co z nimi zrobić, bo wydaje mi się, że ten trzeci może skutecznie
uniemożliwić rozgrywkę w MP. Idę na kibel...
--added
Ok, jestem - mam jeszcze jedną ciekawostkę... spróbujcie dolepić to tak:
-maxmem=2047 -cpuCount=2 -nosplash -mod=@ACE;@ACEX;@CBA;@ACEX_PLA;@ACEX_SM;@caa1;@AfghanVillage;@Avgani;@opxbuildings;@opxmisc;@opxplants;@opxroads
i zobaczcie co się stanie