-=Civitas Kielcensis Suicide Squad=-

Forum [CKSS]
Teraz jest 2020-10-30, 05:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: ACE2
PostNapisane: 2009-12-16, 20:11 
Offline
Generał dywizji
Generał dywizji

Dołączył(a): 2005-04-05, 22:29
Posty: 4226
przygotowałem instalację moda ACE2

http://www.ckss.pl/news.php?readmore=180

stworzyć nowy skrót do ARMA2
dodać parametry na przykład:

Kod:
D:\games\ArmA2\arma2.exe -maxmem=2047 -cpuCount=2 -nosplash -mod=@ACE;@ACEX;@CBA


jeżeli pojawią się nowe katalogi również należy je dodać rozdzielając średnikami

można pominąć parametry:
Kod:
-maxmem=2047 -cpuCount=2 -nosplash


-maxmem=x przydziela x pamięci RAM dla gry
-cpuCount=x rozdziela wątki na x rdzeni/procesorów
-nosplash - wyłacza pokazywanie logo producenta gry

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 2010-01-21, 15:16 przez off., łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ACE2
PostNapisane: 2009-12-28, 22:37 
Offline
Generał dywizji
Generał dywizji

Dołączył(a): 2005-04-05, 22:29
Posty: 4226
arma2 updater

http://dev-heaven.net/attachments/downl ... _setup.exe

za jego pomocą należy updatować lub zainstalowac ACE2
usunac starego ace wgranego z plików ze wrzuty
po instalacji uruchomić ze skrótu updatera gui
uruchomi się konsola tekstowa
wywola ona strone www
należy wybrac MAIN -> z listy MOD ACE (Vanila)
i kliknąc EXECUTE

otworzy sie drugie okno tekstowe z postepem pobierania

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 2009-12-29, 00:30 przez off., łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ACE2
PostNapisane: 2009-12-29, 00:24 
Offline
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-27, 20:51
Posty: 121
Lokalizacja: Gdańsk
skróty klawiszowe do ACE 2 :

http://community.bistudio.com/wiki/Keybindings_for_ACE2

sposób na ciszę w radiu Ten plik otwórz za pomocom notatnika.ace_clientside_config.hpp
Jest on w ARMA2/userconfig/ACE
Dodaj dwie kreski i będziesz miał dźwięk.

//#define ACE_NOVOICE

A oryginalnie wygląda to tak.
#define ACE_NOVOICE

co do kominarek I masek tlenowych :P

http://dev-heaven.net/wiki/ace-mod2/Googles&Mask_Setup

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ACE2
PostNapisane: 2009-12-29, 09:04 
Offline
Generał dywizji
Generał dywizji

Dołączył(a): 2005-04-05, 22:29
Posty: 4226
pablodanzig napisał(a):
co do kominarek I masek tlenowych :P
dla niewtajemniczonych...
w ACE2 są granaty z gazem łzawiącym i nieźle jest odwzorowany efekt

a broni jest tyle........... - że w żadnej grze nie spotkacie....
Zwłaszcza jest to odczuwalne w warfare gdzie wszystko można kupić :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ACE2
PostNapisane: 2009-12-29, 14:34 
Offline
Generał dywizji
Generał dywizji

Dołączył(a): 2005-04-05, 22:29
Posty: 4226
[CKSS]Chris napisał(a):
W nocy zrobił się update ACE i reszty
jak masz mojego mappacka (opcja, bo gra zawsze Ci pobierze z serwera) to w katalogu MPMissions należy usunąć stare wersje map do moda ACE (najlepiej wszystkie mające w nazwie ACE).

[CKSS]Chris napisał(a):
czy te 2 nowe katalogi podklejamy pod wczytywanie moda w skrócie na pulpicie
w już istniejącym skrócie dodajesz do już napisanych te kolejne nazwy oddzielając średnikami czyli

Kod:
.........;@ACEX_PLA;@ACEX_SM
[CKSS]Chris napisał(a):
Gdzie jest ta specjalna skrzynka z bronią?
to raczej zależy od trybu gry i stworzonej misji

[CKSS]Chris napisał(a):
Hetman, jak będziecie potrzebowali dodatkowego gracza do pogrania, a będę na TS'ie na kanale MW, daj znać to przejdę do army.
spoko

a teraz film pokazujący co mamy zamiast wyzwań, leveli, prestiżu i innych pokemonów :)
http://www.youtube.com/watch?v=P0pGgNzmcTs
(czas 1:44 filmu - to jest obracanie głową, rozglądanie się, gdzie w MW2 nawet nie ma wychylania)

i chyba najwyższy czas zagrać coś treningowo na warfare bo szykuje się wojna z innym klanem :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ACE2
PostNapisane: 2010-01-03, 20:30 
Offline
Generał dywizji
Generał dywizji

Dołączył(a): 2005-04-05, 22:29
Posty: 4226
kupić kominiarkę i maskę przeciwgazową i ich nie móc użyć...?

by użyć tego ekwipunku trzeba jedynie w katalogu gry wyszukać plik:

Kod:
\userconfig\ACE\ace_clientside_config.hpp

tak, tak - ten sam od uruchomienia dźwięku radia a w nim wpisać nazwę swojego profilu w odpowiednim miejscu:

Kod:
////////--E D I T below THIS LINE--//////////*/
class Identity
{
      face="Face10";
   glasses="Tactical";
   speaker="Male03";
   squad="";
   pitch=1.0406604;
   name="[CKSS]Hetman";
};

zamiast mojego trzeba użyć swojego

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ACE2
PostNapisane: 2010-01-20, 18:58 
Offline
Generał dywizji
Generał dywizji

Dołączył(a): 2005-04-05, 22:29
Posty: 4226
strona projektu

http://dev-heaven.net/projects/show/ace-mod2

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ACE2
PostNapisane: 2010-02-10, 07:20 
Offline
Kapral
Kapral
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-02-02, 09:53
Posty: 26
Lokalizacja: Mysłowice
Do uaktualniania ACE2 polecam również Yoma Addons Sync 2009. Moim zdaniem program wygodniejszy i bardziej przejrzysty.
Dokładna instrukcja tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=7Y23sie711w


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ACE2
PostNapisane: 2010-02-10, 11:55 
Offline
Generał dywizji
Generał dywizji

Dołączył(a): 2005-04-05, 22:29
Posty: 4226
Dymion napisał(a):
Do uaktualniania ACE2 polecam również Yoma Addons Sync 2009

http://www.armaholic.com/page.php?id=8219

--------------------------------------------------------------------------------------------
a dla tych co uważają że arcade tytuły są bogate w broń, uzbrojenie, pojazdy...

podamy tylko jeden link, który wyjaśni dlaczego arma2 tylko ace

http://ace.wikkii.com/wiki/Class_Lists_for_ACEX

i do poczytania o ace:
http://www.armaholic.com/brazil/misc_ut ... er_1.7.pdf
a gdyby nie działał:
http://www.armaholic.com/page.php?id=8939


BROŃ PALNA:
Cytuj:
WEST

Rifles
M4A1
M4A1 RCO GL
M4A1 AIM
M16A4
M16A4 ACOG
M16A4 GL
M16A4 ACOG Gl
M16A4 Iron Sights
M4A1 GL
M4A1 GL (silenced)
M4A1 ACOG
M4A1 ACOG (silenced)
M4A1 Aimdot (Silenced)
M4A1 Eotech
SOCOM M4A1 Aimdot
SOCOM M4A1 Aimdot (silenced)
SOCOM M4A1 Eotech
SOCOM M4A1 GL 13-inch
SOCOM M4A1 Eotech GL
SOCOM M4A1 9-inch (silenced)
SOCOM M4A1 Shortdot
SOCOM M4A1 Shortdot (silenced)
SOCOM M4A1 RCO GL
SOCOM M4A1 Aimpoint GL
Shotguns
SPAS 12
Machine Guns
M249 Para
M249 Para M145
M240G M145
M60
Sniper Rifles
M4 SPR (silenced)
M109
M110
M110 (silenced)
TAC50
TAC50 (silenced)
AS50
Submachine Guns
MP5A5
MP5 (silenced)
MP5A4
UMP45
UMP45 (silenced)
Pistols
M9
M9 Silenced
Glock 17
Glock 18
USP
USP SD
Sig P226
Grenade Launchers
M32
M79
M79 CQB

EAST

Rifles
Groza-9
Groza-9 PSO
Groza-9 GL
Groza-9 GL PSO
Groza-9 SD
Groza-9 SD PSO
Groza-7.62
Groza-7.62 PSO
Groza-7.62 SD
Groza-7.62 SD PSO
Pistols
TT33
Vz61 Skorpion
Stechkin APS
Stechkin APS Silenced
Grenade Launchers
RPG22
RPG27
RPG29
Rifles
FN FAL Para
HK416 D-10RS
HK416 D-10RS Silenced
HK416 D-14.5RS
HK416 D-14.5RS Silenced
SA58
SKS
Pistols
Flare Gun


KLASY
Cytuj:
US Army
Rifleman- M136
Automatic Rifleman
AT- Javelin
Grenadier
AA
Medic
Crew
DM
Engineer- Explosives
Engineer- Mines
Fire Team Leader
Machine Gunner
Officer
Rifleman
Squad Leader
Off Duty
Sniper M107
Sniper
Rifleman 2
Rifleman M1014
US Army Special
Team Leader
Demo Specialist
Assault Rifleman
Combat Medic
Assault Grenadier
Marksman
Heavy Gunner
FAC
Saboteur
Unarmed
PLA
Rifleman
Rifleman QBZ03
Sniper
Soldier Light
Grenadier
Officer
Squad Leader
Team Leader
Rifleman PF89AT
Rifleman PF98HE
Rifleman PF98HEAT
Rifleman AA
Medic
Automatic Rifleman
Machinegunner
Spotter Camo
Sniper Camo
Sniper M99
Scout FAC
Saboteur QCW05
Saboteur QBZ95
Engineer
Pilot
Crew


POJAZDY
Cytuj:
Armor
M113A3
M113A3 Ambulance
M163 VADS
M1126 Stryker ICV, M2
M1126 Stryker ICV, M2/Slat armor
M1126 Stryker ICV, Mk19
M1126 Stryker ICV, Mk19/Slat armor
M1127 Stryker RV
M1127 Stryker RV, Slat armor
M1128 Stryker MGS
M1128 Stryker MGS, Slat armor
M1134 Stryker, ATGM
M1134 Stryker, ATGM, Slat armor
M1134 Stryker, ATGM/M240
M1134 Stryker, ATGM/M240, Slat armor
M2A2 Bradley, Woodland
M2A2 Bradley, Desert
M6 Linebacker, Woodland
M6 Linebacker, Desert
M1A1 HC, Desert
Heli
MH-6 Little Bird
AH-6 Little Bird
AH-6 Little Bird, GAU-19
AH-1W Super Cobra, Woodland
AH-1W Super Cobra, Desert
AH-1Z Viper, FFAR/AMG114, Woodland
AH-1Z Viper, AMG114, Woodland
AH-1Z Viper, FFAR/AMG114, Desert
AH-1Z Viper, AMG114, Desert
Plane
HC-130 Tanker
Car
ATV, Woodland
ATV, Desert
Armor
BMD-1 [CDF]
BMD-1 [RU]
BMD-1P [RU]
BMD-1P (Camo)[RU]
BRDM2 [RU]
BRDM2 (HQ) [RU]
BRDM2 (9P148) [RU]
SA-9 Gaskin [RU]+
SA-9 Gaskin [CDF]
SA-9 Gaskin [INS]
SA-9 Gaskin [Gue]
T-72B [CDF]
T-72B [GUE]
T-72B [INS]
T-72B [RU]
T-72BA [CDF]*
T-72BA [GUE]*
T-72BA [INS]*
T-72BA [RU]
Plane
Su-27 Flanker-B, CAS
Su-27 Flanker-B, CAP
Su-27 Flanker-B, CAS/CAP


najlepsze jest to że lista jest niepełna

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ACE2
PostNapisane: 2010-02-11, 15:16 
Offline
Rekrut
Rekrut

Dołączył(a): 2010-02-11, 10:06
Posty: 5
Lokalizacja: Lublin
Witam, wszystkich Armaniaków :)
Grę kupiłem wczoraj i po kilkukrotnej próbie spatchowania do 1.05 która się nie powiodła
musiałem zainstalować 1.03 i 1.04
Z góry przepraszam że w pierwszym poście zwracam się o pomoc, ale jako że nie wszystko potrafię bez problemów sam przeprowadzić, postanowiłem przez forum dowiedzieć się trochę więcej.

Zaktualizowałem już grę o patch'e, wykonałem punkty 1-4
I chciałem pobrać misję Warfare, ale klikając w podany odnośnik nie jestem w stanie stwierdzić który plik mam pobrać, jest ich kilka z nazwą ACE, do tego niektóre nazywają się Lite ACE, a inne tylko Lite.

Także tutaj bym prosił o pierwszą pomoc. Albo potwierdzenie, że powinienem pobrać pliki z 31 stycznia 2010, spod tego linku
http://dev-heaven.net/projects/list_files/warfare-be

Kolejny problem to kwestia tworzenia skrótu. Rozumiem że tworzy się go po to żeby grę uruchamiać tylko i wyłącznie z modem ACE, a pierwotny plik exe gry będzie uruchamiał grę bez tego mod'a
Choć to nie jest tak ważne bo grać zamierzam z modem jako że go zainstalowałem.

Dalej, próbuję dodać "-maxmem=2047 -cpuCount=2 -nosplash -mod=@ACE;@ACEX;@CBA;@ACEX_PLA"
Pytanie gdzie.

Ja robię to w sposób taki że klikam PPM na utworzony skrót, wchodzę we właściwości, wchodzę w zakładkę skrót, po czym w polu Element docelowy wklejam podane wartości, zachowując oczywiście indywidualną ścieżkę zainstalowania gry dla własnego komputera.
Niestety otrzymuję komunikat o niepoprawności działania.
Czy coś robię nie tak i trzeba podany tekst umieścić gdzieś indziej, czy problem może leży gdzieś indziej jeszcze.

To chyba tyle.
Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
Jako że w grę wpadłem.
Wczoraj z ciekawości odwiedziłem jedynie strzelnicę, i jestem pod ogromnym wrażeniem.
Z góry dzięki za wszystkie uwagi i podpowiedzi.
Pozdrawiam

_________________
Lead, follow, or get the hell out of the way...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ACE2
PostNapisane: 2010-02-11, 16:16 
Offline
Generał dywizji
Generał dywizji

Dołączył(a): 2005-04-05, 22:29
Posty: 4226
Murphy napisał(a):
Z góry przepraszam że w pierwszym poście zwracam się o pomoc, ale jako że nie wszystko potrafię bez problemów sam przeprowadzić
za zadawanie sensownych pytań nie obrażamy się
Murphy napisał(a):
postanowiłem przez forum dowiedzieć się trochę więcej.
Po to jest forum :)

Murphy napisał(a):
I chciałem pobrać misję Warfare, ale klikając w podany odnośnik nie jestem w stanie stwierdzić który plik mam pobrać, jest ich kilka z nazwą ACE, do tego niektóre nazywają się Lite ACE, a inne tylko Lite.
pliczki są malutkie możesz pobrać wszystko w najnowszej wersji,
pliki z ACE w nazwie są przeznaczone do gry z modem ACE
Lite - to wersja dla gry bez moda

po rozpamowaniu wrzuczasz do katalogu MPMissions w katalogu gry, jak pobierzesz oba i rozpakujesz nic się stanie - też będzie dobrze

Murphy napisał(a):
Także tutaj bym prosił o pierwszą pomoc. Albo potwierdzenie, że powinienem pobrać pliki z 31 stycznia 2010, spod tego linku

Warfare BE 2.055 - pobierz to (najlepiej wersję z ACE) innego warfare nie gramy, natomiast inne serwery dedykowane działają w większości bez ACE więc spokojnie możesz pobrać oba, jak nie pobierzesz, to przy pierwszym podłaczeniu gra sama ci pobierze.

Pobieranie nie jest zatem aż tak konieczne żeby pograć.
Murphy napisał(a):
Ja robię to w sposób taki że klikam PPM na utworzony skrót, wchodzę we właściwości, wchodzę w zakładkę skrót, po czym w polu Element docelowy wklejam podane wartości, zachowując oczywiście indywidualną ścieżkę zainstalowania gry dla własnego komputera.
Niestety otrzymuję komunikat o niepoprawności działania.
Czy coś robię nie tak i trzeba podany tekst umieścić gdzieś indziej, czy problem może leży gdzieś indziej jeszcze.
zrób inaczej:
- klik prawym na isteniejącym skrócie (wybierz Kopiuj)
- klik na pulpicie (wybierz Wklej)
- na kopii skrótu prawym myszy -> właściwości
- tam w obiekcie docelowym po .exe (lub po .exe" o ile jest na końcu cudzysłów) dajesz spację i doklejasz ciąg:
Kod:
-cpuCount=2 -nosplash -mod=@ACE;@ACEX;@CBA;@ACEX_PLA;@ACEX_SM

-cpucount możesz pominąć i zostawić tylko:
Kod:
-nosplash -mod=@ACE;@ACEX;@CBA;@ACEX_PLA;@ACEX_SM


być może usuwasz cudzysłów lub wklejasz to przed cudzysłowem - stąd błąd.

Do tego upewnij się czy w katalogu gry masz katalogi:
@ACE
@ACEX
@CBA
@ACEX_PLA
@ACEX_SM

Szczegóły najlepiej obgadać na naszym TS - hasło posyłam ci na PW (IP:PORT masz u góry strony w podglądzie).

PS. Wersja gry bez ACE wygląda mizernie, ACE daje ogromnego kopa grze i podnosi miodność.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ACE2
PostNapisane: 2010-02-11, 18:26 
Offline
Rekrut
Rekrut

Dołączył(a): 2010-02-11, 10:06
Posty: 5
Lokalizacja: Lublin
Bardzo dziękuję, faktycznie robiłem błędy w zmianie elementu docelowego w skrócie umieszczając zmienne przed cudzysłowem.
Ze wszystkim do tej pory po wskazówkach poradziłem sobie, i na razie nie będę musiał skorzystać z konsultacji na TS. Jakkolwiek następny etap to dodawanie jeszcze map, więc zobaczymy czy w tej sprawie nie będę miał jakiś pytań.
Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc.

_________________
Lead, follow, or get the hell out of the way...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ACE2
PostNapisane: 2010-02-11, 21:42 
Offline
Starszy plutonowy
Starszy plutonowy

Dołączył(a): 2010-01-24, 16:20
Posty: 52
Lokalizacja: Wrocław
TS jest natomiast prawie koniecznoscia jesli idzie o sama rozgrywke...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ACE2
PostNapisane: 2010-02-16, 20:12 
Offline
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-27, 20:51
Posty: 121
Lokalizacja: Gdańsk
Jeszcze raz piszę dla wszystkich co gramy w na module ACE, zauważyłem że nie wszyscy o tym wiedzą że po odpaleniu modułu ACE: zostają wyłączone domyślne opcje znane z podstawki tzn:

1. Brak Komunikatów radiowych
2. Brak celownika ( celuje się tylko za pomocą muszki prawy klawisz myszki )
3. Nie można używać następujących przedmiotów : maska gazowa ( rzucam ci gaz łzawiący i jesteś uziemiony), Zatyczki do uszów ( efekt ogłuchnięcia kiedy stoisz przy strzelającym czołgu), Okulary taktyczne ( ograniczona widoczność podczas poruszania się /celowania pod słońce.

sposób naprawy:
zmian dokonujemy w pliku: np. c:/programfiles/bohemia/ARMA2/userconfig/ace_clientside_config.hpp Otwieramy go za pomocą notatnika

1. Komunikaty radiowe
dodajesz dwa // w komendzie #define ACE_NOVOICE
Wygląda to tak :
Cytuj:
//#define ACE_NOVOICE


2. Celownik (przydatny podczas dm)

dodajesz dwa // w komendzie #define ACE_NOCROSS

Wygląda to tak :
//#define ACE_NOCROSS

3. Co do kominiarek i masek tlenowych okularów: wpisujesz swój nick w grze w następujących miejscach:
Cytuj:
/*//////////////////////////////////////////////
//CONFIG SETTING FOR : ACE 2 MOD - Changeable glasses ingame
//--------------------
//FEATURES: Lets you choose different glasses
//---------
//TO ENABLE: Please ADD your Player Profile Name
//----------
//EXAMPLE:
//--------
//class Identity
//{
// name = "[CKSS]Pablodanzig";
:!: Tutaj
//};
//
//
//
//
Cytuj:
////////--E D I T below THIS LINE--//////////*/
class Identity
{
face="Face10";
glasses="Tactical";
speaker="Male03";
squad="";
pitch=1.0406604;
name="[CKSS]Pablodanzig";
:!: Tutaj
};


Maski zakłada się za pomocą rolki

Po tym działa wszystko elegancko

Można jeszcze wyłączyć ten miernik wiatru który denerwuje i pokazuje się
nie w tym momencie kiedy trzeba robisz to zmieniając : Scanning_Method = na 0

Cytuj:
/*//////////////////////////////////////////////
CONFIG SETTING FOR : ACE 2 MOD - RECOGNITION SYSTEM
--------------------
FEATURES: Adjust wether recognistion system is activated via SPACEBAR or MOUSEWHEEL
---------
TO ENABLE: Change the number(s) in the following block
----------
//////////////////////////////////////////////*/
class ACE_RECOGNITION
{
Scanning_Method = 0; //COMMENT: 1 - MouseWheel / 0 - SpaceBar
};


Albo całkiem wyłączyć efekt znoszących przez wiatr pocisków : zmienić enable_drift na 0

Cytuj:
/*//////////////////////////////////////////////
CONFIG SETTING FOR : ACE 2 MOD - WIND DEFLECTION
--------------------
FEATURES: Enable wind deflection for bullets
---------
TO ENABLE: Change the number(s) in the following block
----------
//////////////////////////////////////////////*/
class ACE_WIND_CONFIG
{
enable_drift = 1; //COMMENT: 1 - Enable / 0 - Disable wind drift
//COMMENT: will be overridden by mission in MP




sprawdźcie sami !!!!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ACE2
PostNapisane: 2010-02-16, 20:21 
Offline
Starszy plutonowy
Starszy plutonowy

Dołączył(a): 2010-01-24, 16:20
Posty: 52
Lokalizacja: Wrocław
Cytuj:
Albo całkiem wyłączyć efekt znoszących przez wiatr pocisków : zmienić enable_drift na 0


to nie podchodzi pod czita lekko??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ACE2
PostNapisane: 2010-02-16, 21:36 
Offline
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-27, 20:51
Posty: 121
Lokalizacja: Gdańsk
nie paraboliczny tor lotu jest zachowany tylko pociski nie reagują na wiatr tak jak było w podstawce

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ACE2
PostNapisane: 2010-02-17, 10:13 
Offline
Generał dywizji
Generał dywizji

Dołączył(a): 2005-04-05, 22:29
Posty: 4226
Malky napisał(a):
Cytuj:
Albo całkiem wyłączyć efekt znoszących przez wiatr pocisków : zmienić enable_drift na 0


to nie podchodzi pod czita lekko??


widzisz, każdy może sobie to włączyć,
każdy o tym wie

podchodzi może lekko, ale nie jest oszustwem - tym bardziej że wyłącza coś co dodaje mod

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ACE2
PostNapisane: 2010-02-18, 09:47 
Offline
Starszy plutonowy
Starszy plutonowy

Dołączył(a): 2010-01-24, 16:20
Posty: 52
Lokalizacja: Wrocław
wogole wczoraj sie zdeka wku...rzylem na ACE (moze nawet bardzo), wiekszosc bugow przyjmuje ze smiechem.. sa nieszkodliwe i czasami zabawne... ale ten z czolgiem mnie zdenerwowal... pierwszy raz go diswiadczylem.. jechalem z 10 minut albo dluzej do sotatniego miasta przez polnoca dojechalem na miejsce no i oczywiscie z kierowcy nie moge sie przesiasc na strzelniczego.. wysiadam i nagle zaczynaja do mnie nawalac... oczywiscie oprocz opcji repair nie znalazlem juz zadnej aby wsiasc do srodka... oczywiscie przed K.I.A.
Pomine juz ze ladowanie little birdem przeprowadzone wzorowo dalo taki efekt ze wystartowac juz nim nie szlo...im dalej w updatach tym bledy ACE staja sie bardziej uciazliwe...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ACE2
PostNapisane: 2010-02-18, 10:12 
Offline
Generał dywizji
Generał dywizji

Dołączył(a): 2005-04-05, 22:29
Posty: 4226
ooo tego jeszcze nie doświadczyłem...

co do littlebirdów to chyba to samo jest ze wszystkimi smigłowcami...
po sobotniej aktualizacji jak siadłem obok punktu naprawy na battleground (wintersa) to już mi24 (albo apache) nie poderwałem....

to jest ciekawe, bo lądowanie było także wzorowe....

a z czołgami... nie miałem tak wczoraj... może coś z klasami porobili, że dana klasa nie może byc strzelcem... dziwne to jest bo wczoraj grałem saperem i nie miałem takiego efektu, albo nie zauważyłem...

ACE się rozwija, do tego nikt z nas nie widział dokumentacji, może tak ma być...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ACE2
PostNapisane: 2010-02-18, 10:27 
Offline
Starszy plutonowy
Starszy plutonowy

Dołączył(a): 2010-01-24, 16:20
Posty: 52
Lokalizacja: Wrocław
[CKSS]Hetman napisał(a):
ooo tego jeszcze nie doświadczyłem...

co do littlebirdów to chyba to samo jest ze wszystkimi smigłowcami...
po sobotniej aktualizacji jak siadłem obok punktu naprawy na battleground (wintersa) to już mi24 (albo apache) nie poderwałem....

to jest ciekawe, bo lądowanie było także wzorowe....

a z czołgami... nie miałem tak wczoraj... może coś z klasami porobili, że dana klasa nie może byc strzelcem... dziwne to jest bo wczoraj grałem saperem i nie miałem takiego efektu, albo nie zauważyłem...

ACE się rozwija, do tego nikt z nas nie widział dokumentacji, może tak ma być...


no ja snajperem tez nie mialem nigdy takiego problemu - wczoraj dla odmiany wzialem sapera - i zeby przejsc na kierowce musialem wysiasc z czolgu - czsami byla opcja zeby przesiasc sie na dowodce ale nigdy nie bylo mozliwosci zmiany kierowca<>strzelec...
zeby to jeszczeby byl kwestia wysiasc>wsiasc ale to byoo zawsze szukanie po minucie miejsca w ktorym mozna wsiasc na okreslona pozycje... tragedia...moze ma to znaczenie ze byl to czolg zdobyczny...moze sie mijalem z botem wroga?? mozliwe zebysmy siedzieli w jednym czolgu i nie mogli zasiasc na pozycjach na ktorych byla druga osoba??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ACE2
PostNapisane: 2010-02-18, 10:38 
Offline
Generał dywizji
Generał dywizji

Dołączył(a): 2005-04-05, 22:29
Posty: 4226
Malky napisał(a):
tragedia...moze ma to znaczenie ze byl to czolg zdobyczny...moze sie mijalem z botem wroga??
raczej na pewno, czołgi zdobyczne nie takie user-friendly
myślałem, że chodziło ci o czołgi zakupione...

Malky napisał(a):
mozliwe zebysmy siedzieli w jednym czolgu i nie mogli zasiasc na pozycjach na ktorych byla druga osoba??
raczej nie da się przesiąść bez zwolnienia miejsca, zazwyczaj przesiadaliśmy się lub ktoś musiał wysiąść

podsiąść można tylko bota

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ACE2
PostNapisane: 2010-02-18, 10:44 
Offline
Starszy plutonowy
Starszy plutonowy

Dołączył(a): 2010-01-24, 16:20
Posty: 52
Lokalizacja: Wrocław
[CKSS]Hetman napisał(a):

Malky napisał(a):
mozliwe zebysmy siedzieli w jednym czolgu i nie mogli zasiasc na pozycjach na ktorych byla druga osoba??
raczej nie da się przesiąść bez zwolnienia miejsca, zazwyczaj przesiadaliśmy się lub ktoś musiał wysiąść

podsiąść można tylko bota


chodzilo mi raczej o to ze w srodku sidzial jais wrogi bot ktory po prostu zmienial miejsca i dlatego nie moglem sie przesiasc byz wyjscia z czolgu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ACE2
PostNapisane: 2010-02-18, 10:56 
Offline
Generał dywizji
Generał dywizji

Dołączył(a): 2005-04-05, 22:29
Posty: 4226
Malky napisał(a):
chodzilo mi raczej o to ze w srodku sidzial jais wrogi bot ktory po prostu zmienial miejsca i dlatego nie moglem sie przesiasc byz wyjscia z czolgu...
rozumiem że wspólnie z wrogiem w jednym pojeździe siedziałeś...
nie ma co się dziwić że ci utrudniał życie, dobrze że taką współpracę przetrwałeś :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ACE2
PostNapisane: 2010-02-18, 12:12 
Offline
Kapral
Kapral
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-02-02, 09:53
Posty: 26
Lokalizacja: Mysłowice
Panowie, ja podczas wczorajszej gry zgłaszałem podobny problem z którym spotkał się Malky, był to jeden z powodów dla których przerwałem grę. Nie mogłem zmienić stanowiska w kupionym czołgu. Pytanie, czy jest to wina ACE, czy też nowego Warfare. Proponuję dzisiaj odpalić serwer z nowym Warfarem sprawdzić akcję z czołgiem, jeśli wystąpi to zrestartować serwer z poprzednim Warfarem. To da nam obraz tego co jest przyczyną problemu.
Może być też tak, że chłopaki w dzisiejszej aktualizacji ACE usuną problem.

A i jeszcze jedna sprawa, nie mogłem dowodzić drużyną. Pod spacją pojawiły się inne komendy, a jak kupiłem czołg to nie widziałem go na pasku w lewym dolnym rogu. Po zakupie miałem tylko komunikat w prawym górnym rogu że już jest, podchodziłem do czołgu z nadzieją, że to mój odblokowałem z menu pod rolką, ale gdybym kupił z załogą, to nie mógłbym ich wysadzić.

Początkowo myślałem, że wszystkie te błędy znikną jak zrestartuję grę, ale po wyłączeniu już ni się nie chciała uruchamiać.

uff to chyba tyle...


Ostatnio edytowano 2010-02-18, 12:19 przez Dymion, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ACE2
PostNapisane: 2010-02-18, 12:16 
Offline
Generał dywizji
Generał dywizji

Dołączył(a): 2005-04-05, 22:29
Posty: 4226
Dymion napisał(a):
Pytanie, czy jest to wina ACE, czy też nowego Warfare

na pewno zmienili warfare, ale czy to jest bug w skryptach czy w ACE trzeba sprawdzić.

Podejrzewałbym ACE

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ACE2
PostNapisane: 2010-02-18, 15:17 
Offline
Kapral
Kapral
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-02-02, 09:53
Posty: 26
Lokalizacja: Mysłowice
Dzisiaj trochę wcześniej wróciłem z pracy i włączyłem kompa, żeby sprawdzić wczorajsze problemy i o dziwo nic złego się dzieje, wszystko działa jak należy... ciekawe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ACE2
PostNapisane: 2010-02-18, 15:59 
Offline
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-27, 20:51
Posty: 121
Lokalizacja: Gdańsk
Jak wiecie też miałem podobny problem kupiłem czołg bez strzelca I tez nie mogłem wejść na pozycję kierowcy, jakoś mi to nie przeszkadzało bo wydawałem komendy botowi I on jechał zauważyłem tylko że bot jedzie do celu używając w końcu drogi a nie jak wcześniej po jakiś lasach. Krew mnie zalała kiedy kupiłem super cobre, otóż mój bot na strzelcu wcale nie strzelał !!!! Wydawałem różne komendy jakie znam a on
nic Nawet wydawałem polecenia z mapy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ACE2
PostNapisane: 2010-02-19, 22:21 
Offline
Generał dywizji
Generał dywizji

Dołączył(a): 2005-04-05, 22:29
Posty: 4226
GeorgeB napisał(a):
Tyran napisał(a):
A u mnie hellfire leci pionowo w górę.


Tak się dzieje przy wyborze Loal, lub Lobl w zależności od ukształtowania terenu i odległości, a to w celu pominięcia przeszkód terenowych.
W "ACE" poziom trudności jeszcze podniesiono i trafienia definitywnie kończące się trafieniem jednym pociskiem są po prostu nieczęste.
Działanie jak po wielu próbach i radach waszych i w tej dyskusji zależne są w największym stopniu, jak stwierdziłem, od "poprawnej instalacji modu HUD jak i Mando misail w 2 modach" i to jest najważniejsze. Doszedłem do tego mozolnie uwzględniając wasze uwagi i spostrzeżenia, teraz wiem, że są to "ustrojstwa" dla twardych i cierpliwych uczestników ARMA 2 i to szczególnie w ACE. To po prostu realnie zbliżone działanie do rzeczywistości, a poziom zmusza do stosownia taktyki i walki symulując prawdziwe zachowania na polu walki. Tego przecież oczekujemy od ACE. nie jest to bowiem mod dla "strzelankowców"
Menu w Longbow Apache znajduje się po uruchomieniu silnika potem "lewym altem" radaru i hełmu, na wyświetlaczu "komputera pokładowego" po prawej stronie w oknie pilota, jest dobre i zrozumiale i w języku polskim. Trzeba po prostu "posiedzieć spisać i zastosować te wyjaśnienia" i zastosować. Powodzenia.
Jeszcze raz dzięki wszystkim za udział w radach i dzielę się w podzięce z wami zdobytą na tym polu wiedzą. :dworship :hapy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ACE2
PostNapisane: 2010-02-20, 18:57 
Offline
Szeregowy
Szeregowy

Dołączył(a): 2010-01-17, 11:44
Posty: 13
Lokalizacja: Lopatino :D
Mapa Warfare na Czarnorusi, niebieskie kwadraty pokazują spawn zespołów.

http://i46.tinypic.com/2vufr4g.png


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ACE2
PostNapisane: 2010-09-08, 18:56 
Offline
Rekrut
Rekrut

Dołączył(a): 2010-02-07, 20:43
Posty: 9
Lokalizacja: lublin
Mam problem za ace modem a dokładnie z Six Updaterem, bo jak włączam znaczy proboje wlaczyc six updater. Nic sie nie pokazuje ,nie ma wlaczania tej strony a jak mialem xp to dzialalo. Teraz mam win 7 64bit


Ostatnio edytowano 2010-09-09, 08:06 przez Jadziek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL