Wyrzutnie rakiet niekierowanych, takie jak M270, nie zostały całkowicie wykluczone, ale na razie nie planuje się ich wdrożenia
Deweloperzy pracują nad tym, aby pociski kierowane były bardziej zróżnicowane, jednym z owoców tego przedsięwzięcia są szybsze pociski M1134. Możliwe, że w przyszłości gracze będą mieli do wyboru kilka rodzajów PPK na jednym pojeździe: wolniejsze, ale bardziej czułe i szybsze pociski
Głównym celem aktualizacji 0.14 były zmiany dotyczące niszczycieli czołgów, natomiast aktualizacja 0.15 wniesie zmiany w klasie czołgów lekkich. Następnie kolej przyjdzie na klasę czołgów podstawowych, przy czym nie wszystkie zmiany będą tak obszerne jak zmiany dotyczące klasy niszczycieli czołgów
Aktualizacja poprawek wejdzie bardzo szybko do gry i usunie nieprawidłowe słabe punkty niektórych czołgów podstawowych, umożliwiające zbyt łatwą penetrację przednich pancerzy i boków tych pojazdów
Deweloperzy analizują wskaźniki obrotów kadłubów czołgów podstawowych, które w niektórych przypadkach są zbyt wysokie, przez co uniemożliwiają oflankowanie ww. czołgów. Z tego samego powodu planowana jest analiza prędkości cofania
Dopasowując depresję działa w klasie niszczycieli czołgów deweloperzy zawsze kierują się wartościami występującymi w rzeczywistości, ale zdarza się, że depresja działa w grze różni się od wartości faktycznego działa, co jest podyktowane potrzebami rozgrywki
Pociski kierowane M1134 są szybsze od innych pocisków w grze, przez co (to ich minus) ich kontrolowanie jest trudniejsze
Deweloperzy zastanawiają się nad dodaniem do M1134 większego zapasu amunicji
Poprawki opancerzenia czołgów podstawowych w aktualizacji 0.14 miały na celu ujednolicenie słabych punktów przedniego pancerze tychże czołgów (uprzednio prawdopodobieństwo uszkodzenia tej części pancerza było bardzo małe nawet w przypadku trafienia słabych punktów). Teraz, tak jak zaplanowano, przednie pancerze czołgów podstawowych są podatniejsze na uszkodzenia. Wyniki tych zmian będą pod ścisłą obserwacją
Jednym z ciekawszych pomysłów na balans pojazdów jest tak zwana „degradacja” pancerza. Pancerz wraz z otrzymywanymi trafieniami będzie coraz bardziej uszkodzony, przez co nie będzie zapewniał tak wysokiej ochrony. Dzięki temu będzie łatwiej zbalansować pojazdy 8 i 9 poziomu. Obecnie jednak jest to tylko pomysł, obecnie jest więcej pytań o ten system niż odpowiedzi (przykładowo czy gracze będą wiedzieli o co chodzi). Dlatego obecnie data wprowadzenia tego systemu jest nieznana
T-80 z 7 poziomu będzie można ulepszyć o elementy czołgów T-80B i T-80U takie jak pancerz reaktywny Kontakt
Polowanie na piksele na wysokich poziomach w trybie PvP będzie rozwiązany, pierwsze zmiany nadejdą już w aktualizacji 0.14
M1128 Stryker otrzyma ulepszenie uzbrojenia oraz depresji i elewacji działa
W przyszłości zostaną ulepszone aktywne umiejętności czołgów lekkich i niszczycieli czołgów
Zmianie ulegnie mechanika SOA, ale nie poprzez prawdopodobieństwo, że nie zadziała. Deweloperzy zamierzają wprowadzić aktywne (manualnie aktywowane) i pasywne (automatycznie aktywowane) systemy SOA. W perspektywie krótkoterminowej wydłuży się czas "przeładowania" SOA, bo aktualny czas jest za krótki i sprawia, że PPK na wyższych poziomach są nieefektywne
Możliwe, że deweloperzy dodadzą także ulepszenia pancerza dla M8
Jeśli celując w zawieszenie pojazdu wroga, trafiasz koło napinające lub napędowe zamiast koła jezdnego, zadajesz dodatkowe uszkodzenia zawieszeniu.
W przyszłości pojazdy artyleryjskie będą mogły rozwinąć swą rolę jako pojazdów wsparcia
Deweloperzy zastanowią się, jak ulepszyć system widzenia i podświetlania w Armored Warfare
Poprawiona zostanie skuteczność pojazdów wysokich poziomów, nie należących do klasy czołgów podstawowych, poprzez redukcję mobilności niektórych czołgów podstawowych wysokich poziomów oraz poprzez wzmocnienie ich samych
Kolejna "korekta" czołgów podstawowych przewiduje większe prawdopodobieństwo trafienia ich słabych punktów
Rebalans pojazdów wyższych poziomów odbędzie się w kilku aktualizacjach
Wygląd pojazdów:
Spoiler:
Treści własne graczy (takie jak detale lub kamuflaże) prawdopodobnie zostaną wdrożone w przyszłości (na przykład w drodze konkursu), ale ze względu na konieczne do spełnienia wymogi nie należy się ich spodziewać w najbliższej przyszłości
Siatki maskujące nadal są w planach, ale nie pojawią się w najbliższej przyszłości, jako że deweloperzy chcą, by były dostępne dla wszystkich, a nie tylko dla niektórych pojazdów
Deweloperzy mają wiele pomysłów dotyczących różnych rodzajów optycznego tuningu, które mogłyby zostać dodane w przyszłości, ale na razie jest za wcześnie, by ujawniać jakiekolwiek szczegóły
Zamierzamy dodać różne odgłosy pojazdom, wyposażonym w turbiny. Abrams zyska charakterystyczny „gwizd”, który dał mu przydomek "Whispering Death”.
W przyszłości dodatkowe kolory baz będą udostępniane na różne sposoby, między innymi w nagrodę za osiągnięcia i jako łupy.
Detale zostaną poddane przeróbce, dzięki której będą wyglądać lepiej. Zostanie dodanych wiele nowych detali.
Obecnie nie ma planów żeby dodać farbę podkładową koloru czarnego
Deweloperzy pracują nad tym aby frakcje w Armored Warfare różniły się od siebie wizualnie (specjalne kamuflaże, oznaczenia na pojazdy, etc.)
Obecnie nie ma planów aby dodać do gry specjalne (improwizowane) elementy wykończenia pojazdów (kanistry, dodatkowy pancerz, kratownice)
Dowódcy:
Spoiler:
W tej chwili nie planuje się wprowadzenia możliwości stworzenia własnego dowódcy. Każdy z naszych dowódców ma własną historię, która jest powiązana z uniwersum AW i oferuje graczom zestaw umiejętności, dopasowanych do konkretnego stylu gry.
W fazie rozwoju znajduje się przeróbka umiejętności załogi i dowódcy. Umiejętności dowódcy będą w przyszłości bardziej zróżnicowane, zaś sami dowódcy bardziej wyprofilowani i dostosowani do wybranych stylów gry. Aktualizacja załogi przewidziana jest w łatce po aktualizacji dowódcy
PvE:
Spoiler:
Jedno z tymczasowych rozwiązań sytuacji dział samobieżnych-botów w PvE polega na usunięciu tychże pojazdów z najmniejszych map, gdzie prędkość pocisku jest bardzo niska ze względu na bliską odległość dział samobieżnych do linii frontu, co bardzo utrudnia uniknięcie ich ostrzału. Deweloperzy dokonają też przeglądu większych map, na przykład w celu dodania graczom ostrzeżenia o ostrzale dział samobieżnych-botów lub spowolnienia pocisków tych pojazdów. Dodatkowo, o ile w przyszłości na polu walki będą obecne dwa działa samobieżne-boty, nie będą już celować do tego samego gracza
Deweloperzy ciągle jeszcze pracują nad trybem szalonym. Największym wyzwaniem jest zbalansowanie stopnia trudności dla wielorakich konfiguracji pojazdów i uniknięcie sytuacji, w której bitwa byłaby stosunkowo łatwa do wygrania dla jednej konfiguracji i nie do wygrania dla innej
Co do pojazdów-botów strzelających pociskami POB, chodzi o to, by były one w stanie uszkadzać pojazdy gracze, nawet jeśli nie wiedzą, jak celować w słabe punkty. Aktualnie deweloperzy pracują nad tymi pojazdami, które w przyszłości będą w stanie lepiej celować do słabych punktów i skuteczniej stosować pociski PP
Misje PvE polegające na ochronie konwoju bądź pojazdu są trudne do przejścia, ponieważ bot jest również po stronie gracza. Nie pojawią się w najbliższej przyszłości.
Deweloperzy nieustannie pracują nad optymalizacją botów w PvE. Planuje się wprowadzenie bardziej zaawansowanych i elastycznych taktyk i metod koordynacji
Deweloperzy chcieliby dać botom możliwość strzelania PPK i używania zasłony dymnej, ale obecnie nie ma jeszcze terminu kiedy zostanie to dodane
PvP:
Spoiler:
Obecny, opierający się na umiejętnościach model matchmakera (SIMM) zostanie z całą pewnością zmieniony. Deweloperzy odejdą od niego w związku z problemami wynikającymi z wdrażania aktualnego modelu. Nadal chcą uniknąć przypadków, w których drużyny dobrane są losowo, ale mają w zanadrzu kilka lepszych rozwiązań. Modele te nie będą uwzględniać balansu umiejętności w drużynie, ale nie zrezygnują ze współczynników wygranych obu drużyn uwzględnianych w celu sformowania drużyn. Deweloperzy nie chcą wyróżniać bardzo dobrych graczy i nie chcą, aby graczy byli dobierani na podstawie ich ogólnych współczynników wybranych, nawet jeśli wybrali oni pojazd, na których są mniej sprawdzeni. Zamiast tego rozpatrywane są rankingi bardziej odnoszące się do poszczególnych pojazdów
Rurociąg na mapie rurociągi jest ważnym elementem rozgrywki, nie będzie można go po prostu zniszczyć
W ramach nowej mechaniki bitew planuje się wieloetapowe cele PvP
Powtórki:
Spoiler:
Deweloperzy chcą dodać niektóre elementy z trybu powtórek do trybu obserwatora w trakcie meczu, martwy gracz mógłby „wcielić” się w jeszcze żyjących kolegów z drużyny
System powtórek który wejdzie w 0.14 umożliwi na dzielenie się powtórkami pomiędzy graczami. Całkiem możliwe że w przyszłości pojawi serwis gdzie będzie można wrzucać swoje powtórki, ale obecnie nie jest to planowane
Interfejs:
Spoiler:
Deweloperzy chcą wprowadzić coś takiego jak Tank Inspector. Jest to co prawda czasochłonna funkcja, ale pracują nad nią
Przyozdabianie garażu nie pojawi się prędko (nie licząc okolicznościowych garaży). Deweloperzy rozważają jednak wcześniejsze dodanie slotów na swoje trofea które będzie można podziwiać w garażu
Deweloperzy dodadzą do gry funkcję, dzięki której gracze będą mogli zobaczyć siłę uderzenia swoich pocisków poprzez wizję X-ray.
System łupów zostanie wprowadzony w ramach jednej z najbliższych aktualizacji.(gracze – po spełnieniu określonych kryteriów – będą zdobywać dodatkowe nagrody, w tym bardzo rzadkie „dropy”)
Deweloperzy dodadzą do ekranu pobitewnego przyczynę zniszczenia pojazdu (przykładowo: wybuch magazynu z amunicją)
Deweloperzy rozważają wprowadzenie pomysłu graczy dotyczącego szybkiego przełączania się pomiędzy zespołami w trybie treningowym
Istnieją plany aby wprowadzić do trybu treningowego "kamerę" dowódcy
Możliwość podglądu wyników po meczu w trybie obserwatora zostanie dodana niebawem
Deweloperzy przedyskutowali sprawę dodania "zegarka" do garażu, jednak obecnie są inne priorytety
W fazie rozwoju znajduje się ulepszony system celowania (mechanizm, dzięki któremu gracze artylerii będą mogli na przykład wskazać innym, gdzie celują)
Ulepszone zostaną makra czatu, aby były bardziej wrażliwe na kontekst i lepiej informowały
Pomysł, aby bitwa zaczynała się natychmiast, a nie po odliczeniu 30 sekund, kiedy wszyscy gracze są gotowi, nie poszedł w zapomnienie, ale natrafił na techniczne przeszkody, które opóźniają jego wprowadzenie
Ulepszenia bazy (w tym plany długoterminowe) znajdują się w fazie rozwoju.
Nowe osiągnięcia znajdują się teraz w fazie rozwoju
Deweloperzy rozważą dodanie nazwy misji PvE w oknie kolejki do PvE, aby gracze wiedzieli, w jakiej kolejce stoją (do której mapy)
Listy znajomych zostaną zwiększone do co najmniej 200
Obecnie nie ma planów na stworzenie „muzeum” posiadanych pojazdów przed bazą
Optymalizacja:
Spoiler:
Deweloperzy nieustannie pracują nad optymalizacją. Jest to obecnie jeden z ważniejszych tematów.
Powodem dla którego niektóre obiekty w grze wyglądają jak nowe, nie są sfastrygowane działaniami wojennymi jest optymalizacja. Gdyby każdy element posiadał dziury, uszkodzenia pochłaniałby on więcej zasobów. Jednak obecnie pracujemy nad jedną mapą z takimi obiektami która będzie bardziej otwarta.
Elementy środowiska takie jak latające samoloty, drony, etc. Nie będą usuwane w celu zwiększenia optymalizacji, obecnie są testowane inne sposoby jak poprawić optymalizacje
Minimalne wymagania systemowe nie będą podnoszone przez co najmniej kilka lat, stanie się to dopiero wtedy kiedy dane statystyczne dotyczące komputerów graczy będą na to pozwalały. Czyli wtedy kiedy przeciętny komputer będzie mocniejszy
Dilerzy:
Spoiler:
Jedną z rzeczy, które twórcy chcieliby wdrożyć do gry, są wyrzutnie, w których PPK startują z otwartej wyrzutni, a nie z lufy (na przykład SS-11 na podwoziu AMX-13), przy czym technologia wdrażająca tę funkcję, musi zostać najpierw opracowana
Do gry wjedzie więcej czołgów serii T, przy czym niektóre zostaną wdrożone jako czołgi-nagrody w ramach różnych wydarzeń, inne znowu jako regularne pojazdy
Następujące polskie pojazdy (mniej więcej w kolejności występowania) zostaną wprowadzone w kilku aktualizacjach w pierwszej połowie 2016 roku:
BWP-1M Puma
T-55AM Merida
PT-91 Twardy
WPB Anders (30mm wersja)
WPB Anders (120mm wersja)
BWP-2000
W 2016 roku do gry trafią następujące czechosłowackie pojazdy:
OA-82 Jarmila II
OT-65 (oraz jego zmodernizowane odmiany)
KBVP Pandur II (wersja służąca w armii Czech)
BVP-M2 SKCZ “Šakal”
T-72M2 Moderna
Pojazdy 10 poziomu będą odblokowywane poprzez system żetonów, podobny do systemu służącego do odblokowywania pojazdów 9 poziomu.
Wybraliśmy już pojazdy, które wypełnią luki w linii Challengera, ale jeszcze nie możemy zdradzić, o które się rozchodzi..
Jednym z nadchodzących francuskich pojazdów jest AMX RCR
Wszystkie gałęzie mają się kończyć na pojazdach minimum 9 poziomu, co jest tylko kwestią czasu.
W grze może się pojawić M163 Vulcan, ale najpierw musi zostać wdrożony mechanizm szybkostrzelnych armat.
Do gry wjedzie czołg podstawowy K2. Jest to pojazd, którego nie może się doczekać Richard Taylor.
Deweloperzy w przyszłości planują wprowadzenie wariantu BWP T-15. Na chwilę obecną najbardziej pasującym miejscem jest poziom 10 linii Terminatorów, ale może się to jeszcze zmienić.
Możliwe, że z czasem zostanie wprowadzonych więcej pojazdów SPAAG. (B1 DRACO)
Następną dużą porcję różnych pojazdów po wprowadzeniu trzeciego dilera będą stanowiły pojazdy 10 poziomu. Następnie planujemy wprowadzić więcej regularnych linii, przy czym nie każda linia zacznie się od 1 poziomu, a zakończy na 10. Zdecydowaliśmy, że będziemy bardziej elastyczni w kwestii wprowadzania nowych linii.
Deweloperzy nie planują aktualnie żadnych niebojowych pojazdów jak opancerzone pojazdy naprawcze lub mosty czołgowe, ale rozważają wprowadzenie innych (bojowych) klas.
W najbliższej przyszłości nie planuje się pojazdów 11 poziomów. Takie pojazdy prawdopodobnie byłyby na granicy science fiction.
Polskie pojazdy zostaną wprowadzone do gry już wkrótce cała linia polskich pojazdów pojawi się w drzewie technologicznym trzeciego dilera.
Niebawem zostaną wdrożone czołgi izraelskie, trochę później czołgi japońskie, a na końcu do gry trafi prawie każdy wchodzący w rachubę pojazd, w tym na przykład czołgi węgierskie.
Centurion zostanie dodany w przyszłości jako czołg podstawowy niskiego poziomu
W planach są niszczyciele czołgów 9 i 10 poziomu, ale na razie nie możemy podać szczegółów
Trzeci diler będzie obejmował pojazdy wschodnioeuropejskie (czeskie, słowackie i polskie)
W nowych liniach pojazdów pojawią się nowe rodzaje modyfikacji
Klasa artylerii nie zostanie usunięta w całości, ponieważ byłby to ogromny krok do tyłu. Zamiast tego chcemy, by artyleria nabrała bardziej taktycznego charakteru, co zamierzamy osiągnąć, wprowadzając (na przykład) dodatkowe rodzaje pocisków wsparcia.
Nowe tryby:
Spoiler:
Trwają prace nad rozwojem trybu hybrydowego PvP/PvE. Szczegóły zostaną ujawnione przed jego wprowadzeniem
Wg przewidywań tryb "Wojen Klanów" (nazwa robocza) pojawi się w połowie roku. Oczywiście nie jest to w 100% pewny termin, traktujcie to jako wersje optymistyczną.
Jeżeli chodzi o nocne bitwy, w pierwszych fazach tworzenia gry deweloperzy eksperymentowali z tym trybem, tak samo jak i z widocznymi efektami termowizji. Jednak tryb taki okazał się kłopotliwy i nudny. Dlatego priorytet tego właśnie trybu spadł. Tryb ten nie pojawi się w najbliższym czasie
Historyczne bitwy prawdopodobnie nie pojawią się w grze – to jeden z pomysłów, który zdaje się być fajny, ale sprawiałby problemy związane z balansem.
Jest szansa na to, że jako część nowego trybu do gry wejdzie wsparcie lotnicze.
Do najbardziej zaawansowanych trybów gry należy tryb bitwy „Lords of War”. Niewielkie drużyny zmierzają się ze sobą w trybie „King of the Hill” (pasmo zwycięstw w bitwach z coraz trudniejszymi przeciwnikami). Dla tego trybu zostanie wprowadzone również specjalne wynagrodzenie. Możliwe jest też, że jednocześnie zostanie wdrożony VoIP.
Deweloperzy planują wprowadzenie czegoś na kształt poligonu, gdzie gracze będą mogli wypróbować swoje pojazdy. Wygląd poligonu będzie bazował na rosyjskim Alabiono
Na razie nie planuje się trybu otwartej mapy świata, w której gracz mogą się poruszać swobodnie, ale deweloperzy mają wiele pomysłów, które chcą zrealizować w przyszłości
Twórcy pracują obecnie nad trybem eksperymentalnym, który będzie różnić się zawartością od normalnego
Fizyka i Mechanika:
Spoiler:
Deweloperzy poświęcą więcej uwagi terenowi i obiektom środowiska, to znaczy dokonają poprawek istniejących map, aby rozwiązać występujące tu problemy.
Deweloperzy eksperymentują ponadto z fizyką, a jest to duże pole do popisu. Jest to co prawda złożony problem (każda mała zmiana ma duży wpływ na grę), ale deweloperzy zamierzają się nim zająć.
Jeśli chodzi o realizm i rozgrywkę, to rozgrywka jest ważniejsza. Co do wcześniejszych pojazdów z dobrze znanymi parametrami jak grubość opancerzenia, deweloperzy dbają o to, by takie rzeczy jak wspomniane opancerzenie, odpowiadały rzeczywistości, ale reszta parametrów stoi pod znakiem balansu. Najważniejszy jest realistyczny wygląd modelu.
Deweloperzy zamierzają poprawić fizykę poruszania się w Armored Warfare, na przykład przyczepność kół do podłoża
Niektóre obiekty środowiska za bardzo spowalniają pojazdy w momencie zderzenia. W przyszłości zostanie to naprawione
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników